Velikost písma: A A

Nejčastější dotazy a pravidla pro uplatňování slevy

  • Uplatnění slevy na Senior Pas hlaste vždy před placením
  • Slevy se nesčítají, není-li u záznamu poskytovatele uvedeno jinak. Pokud kupujete zboží např. v sezónním výprodeji nebude již možné uplatnit na zboží další slevu na Senior Pas
  • Poskytovatel má právo ověřit si totožnost držitele Senior Pasu podle průkazu totožnosti

Kdo může být držitelem Senior Pasu?
Držiteli mohou být osoby od 55 let s trvalým bydlištěm na území České republiky. Při uplatnění slevy se musí držitel prokázat kartou Senior Pas. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.

Má registrovaný uživatel nějaké finanční povinnosti?
Ne. Registrace je zdarma.

Mohu do projektu zaregistrovat maminku, tatínka, babičku nebo dědečka (tetu, strýce, známá/-ý)?
Ano. Podmínkou je věk min. 55 let a trvalé bydliště v jednom z uvedených krajů. Můžete tak svým příbuzným (známým) věnovat originální dárek – kartu Senior Pas, kterou obdrží jako překvapení poštou. Držitelem karty se tak stává osoba, která splňuje podmínky registrace.

Kolik karet registrovaná osoba obdrží?
Do projektu se mohou registrovat pouze jednotlivci splňující podmínky registrace - tzn. 1 držitel = 1 karta.

Jak dlouho trvá dodání karty?
Karty se tisknou hromadně v cyklech a následně se rozesílají - v případě Jihomoravského, Olomouckého, Kraje Vysočina, Pardubického a Karlovarského kraje kartu dostanete poštou přímo do schránky, doba na doručení karty je asi 4 - 6 týdnů.

V ostatních krajích si kartu můžete vyzvednout na odběrných místech - více informací zde. Doba od registrace po doručení karty je v tomto případě 4 týdny.

Senior Pas si můžete také nechat vyrobit na počkání v centru projektu: Senior point Brno, Mendlovo nám. 1a - je to však jediný Senior point, který tuto službu provádí.

Nemám e-mailovou adresu, je to při registraci důležité?
Uvedení e-mailové adresy je výhodou. Emailem budete pravidelně dostávat aktuální informace o projektu Senior pasy. Emailová adresa může být i na členy rodiny, kteří Vás o novinkách budou informovat. V případě, že již nebudete chtít dostávat informace emailem, stačí, když kliknete na odkaz "Pro zrušení zasílání obchodních sdělení klikněte zde“, který je uvedený v každé emailové zprávě.

Jak uvést na kartu jméno držitele (podpis)?
Na zadní straně karty je bílý proužek určený k podpisu karty.

Musí být při uplatnění slevy předložena karta Senior Pas?
Ano. Získání slevy je podmíněno předložením karty. V opačném případě není poskytovatel povinen slevu poskytnout.

Co dělat při změně údajů?
Pokud u Vás nastane jakákoli změna - změna bydliště, příjmení apod. dejte nám, prosím, vědět. Nebude tak docházet k nedoručení zásilek či vystavení karet s nesprávnými údaji. Můžete nám napsat na email nebo volejte 840 111 122 nebo 543 210 790. V žádném případě se znovu neregistrujte přes formulář na webových stránkách. Záznam bude vyhodnocen jako duplicitní a bude smazán.

Co dělat při ztrátě karty?
Napište nám nebo zavolejte (viz kontakty). Uveďte Vaše registrační údaje (jméno držitele karty, adresa). Kartu Vám znovu vyrobíme.

Jaká je platnost karty?
Karta Senior Pas má neomezenou platnost.

Co je to Senior plus?

Senior plus je poradenská služba projektu Senior Pas. Bezplatně můžete využít služeb profesionálů v oblasti práva a financí. Více informací naleznete v sekci Aktivní senior.

Nejčastější dotazy poskytovatelů:

Jak se můžu stát poskytovatelem v rámci slevové sítě projektu?
Poskytovatele zařazujeme do projektu na základě smlouvy. Ve smlouvě se poskytovatel zavazuje poskytnout slevu držiteli pasu po jeho předložení. Koordinátor projektu se zavazuje umístit informační a propagační materiály  o poskytovateli do databáze poskytovatelů, která je umístěná na těchto stránkách. Podrobnosti o zapojení naleznete v sekci "Informace pro poskytovatele slev".

Kolik platí poskytovatel za zapojení do projektu?
Zapojení do projektu je pro poskytovatele bezplatné.

Jak provést změnu záznamu v databázi poskytovatelů?
Jste poskytovateli slev v rámci projektu Senior Pasy? Změnily se Vaše kontaktní údaje, nebo si přejete aktualizovat propagační text? Stačí napsat na e-mail . Nezapomeňte uvést název společnosti, pod kterým je záznam veden v databázi a požadované změny. Změna je možná po celou dobu trvání smlouvy.

Jsem poskytovatelem a chtěl bych ke svému záznamu vložit logo nebo fotografii, je to možné?

Jako poskytovatel projektu Senior Pas máte právo na umístění dvou grafických materiálů k záznamu (logo, fotografie). Poskytnuté materiály musí být ve formátu .jpg. Podklady můžete zasílat na emailovou adresu . Nezapomeňte uvést název poskytovatele.

Jak vyhledávat v databázi poskytovatelů

V databázi můžete hledat podle lokality, názvu nebo oboru působení poskytovatele. Tyty parametry se dají kombinovat.

Lokalitu si zvolte v mapě kraje - můžete si nechat zobrazit poskytovatele v celém kraji, nebo v jednotlivých okresech. Pokud jste si prohlíželi poskytovatele po okresech a chcete se vrátit na vyhledávání na celém území Jihomoravského kraje - klikněte na tlačítko "Celý kraj", které se nachází v pravo nahoře u mapky.

Pokud chcete vyhledat konkrétního poskytovatele můžete zadat název poskytovatele nebo jeho část.

Výběr podle kategorií se provádí zakliknutím té kategorie, o kterou máte zájem.

Zlatí a stříbrní poskytovatelé

V rámci projektu existují tří úrovně slev.

Dlouhodobá sleva - ve výši 5%, 10% a 15%, výše slev jsou fixně dané a poskytovatel si volí jednu z nich. Tato sleva je poskytována po celou dobu platnosti smlouvy a je povinná tj. každý poskytovatel zapojený do projektu musí poskytovat tento druh slevy. Může si ale zvolit její úroveň. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní pouze dlouhodobou slevou jsou označeni jako běžní.

Sezónní sleva - je ve výši 20%, 25% a 30% a je omezena na roční období. Je volitelná a je možné úzce specifikovat, na co bude poskytována - na vybraný druh produktu nebo služby. Tato sleva není povinná a poskytovatel se jí nemusí účastnit. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní sezónní slevou jsou označeni jako stříbrní.

Bonusová sleva - tato sleva je ve výši 35%, 40% a 50% a je časově omezena. Je možné si vybrat z omezení na 2 dny, 5 dní nebo 10 dní. Poskytovatel si určí přesné datum, ve kterém bude tuto slevu poskytovat. Tato sleva není povinná a poskytovatel se jí nemusí účastnit. Poskytovatelé, kteří se slevového systému účastní bonusovou slevou jsou označeni jako zlatí.

Sezónní a bonusové slevy jsou časově omezeny!

 

Hlavní koordinátor projektu: